החזרות וביטולים
אנו בחברת היבואן, מלבד מכירת המוצרים מהטובים ומהאיכותיים הקיימים בשוק צריכת המשקאות החריפים, אנו דואגים גם לשירות הטוב ביותר כדי שלקוחותינו יהיו מרוצים ושבעי רצון. אם ביצעתם רכישה בחנות או באתר האינטרנט וברצונכם לבטל או להחזיר סחורה, הכל בסדר ואפשר להתחרט :)
ניתן להחזיר מוצר בתנאים הבאים :
ניתן להחזיר מוצרי אלכוהול שהינם מעל 35% כוהל בלבד.
*ניתן לקבל החזר עד 30% משווי העסקה ועד 6 חודשים מתאריך הרכישה כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית והמוצר אינו נפגע וללא כל נזק.
לא יתקבל מוצר – שלא באריזתו המקורית ו/או עם פגם כלשהו.
ההחזר יינתן בהתאם לאמצעי התשלום – הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה. עבור עסקת מזומן יוחזר במזומן, בעסקת כרטיס אשראי יינתן זיכוי לאשראי בניכוי של 3% עמלת אשראי .אם שולם בתשלומים, ההחזר יהיה בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בבכרטיס מתנה וכן הלאה.
החזר לעסקה בו בוצעה הרכישה בכרטיס דיירקט יינתן החזר כספי במזומן בניכוי 3% עמלה.
אין החזרות סחורה של המוצרים הבאים – אנחנו מקפידים על איכות והחוקים ושומרים גם עליכם ולכן חל איסור מוחלט לבצע החזרה של הפריטים הבאים: יינות מכל הסוגים, בירות , שתייה קלה, משקאות אנרגיה, משקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור, מוצרי מזון מכל סוג, טבק וסיגריות למיניהם.
החזר כספי – יינתן עד 3 חודשים מיום הרכישה, מעבר לכך יינתן זיכוי לחנות לקניה חוזרת.
תוקף הזיכוי ברשת – הינו עד לשנתיים מיום הוצאתו. ( חובה לשמור את החשבונית )
*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות*
לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.
*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות,
החזר כספי יתבצע בתנאים הבאים:
ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מהיום שבו התבצעה העסקה.
ערך המוצר שנרכש עולה על 50 ₪.המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש והוא נמצא באריזתו המקורית וללא פגם.*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות* לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.
על הרוכש לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שנשלחה לו בעת הרכישה.
כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5544468 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה.
***הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.