אנו בחברת היבואן, מבלבד מכירת מוצרים מהטובים והאיכותיים הקיימים בשוק צריכת המשקאות החריפים, דואגים גם לשירות הטוב ביותר כדי שלקוחותינו יהיו מרוצים ושבעי רצון. אם ביצעתם רכישה בחנות או באתר האינטרנט וברצונכם לבטל או להחזיר סחורה, זה אפשרי בתנאים הבאים:
ניתן להחזיר מוצרי אלכוהול שהם מעל 35% כוהל בלבד.
*ורק עד 30% מהעסקה, ועד 6 חודשים*
אנחנו מקפידים על איכות והחוקים ושומרים גם עליכם
ולכן חל איסור מוחלט לבצע החזרה של הפריטים הבאים:
כל סוגי היין, משקאות אנרגיה, משקאות קלים מוצרי מזון ובירות.
כללים ודגשים חשובים:
על הרוכש לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שנשלחה לו בעת הרכישה.
כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5544468 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה. במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה
, יש להגיע עם המוצרים וחשבונית מס קבלה למרכז הלוגיסטי שלנו שנמצא ברח' השקמה 15, אזור.
לאחר ביטול / החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך, בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים וכן הלאה)
.
*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות
*
לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.
*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות
,אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון: 03-5544468- או בכתובת האימייל:
[email protected].
***הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים
.