שאלות נפוצות | היבואן
יש לך 0 מוצרים בסל הקניות
ראשי  |  אודות  |  איך מגיעים אלינו  |  זכיינות   |   יצירת קשר  |   דרושים התחבר | משתמש חדש  |  אורח/ת
מרכז שירות והזמנות
1-700-550360
0  מוצרים
בעגלת קניות

שאלות נפוצות

בחברת היבואן עושים את מרבית המאמצים שלקוחותינו יהיו מרוצים מחוויית הקנייה והשירות, ולכן ברצונינו לתת לכם את כל המידע הרלוונטי שכדאי לדעת כשמבצעים הזמנה באתר שלנו. 
לנוחיותכם מבחר שאלות שנשאלות לעיתים קרובות, ותשובות שאנו מקווים שיענו לכם באופן ברור ככל שניתן.
אם תהינא שאלות נוספות אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה.

אתם עושים משלוחים?
כן. אנחנו עושים משלוחים לכל הארץ.

תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
תלוי לאן המשלוח ומתי בוצעה ההזמנה. חברת השליחויות מתחייבת לספק תוך ארבעה ימי עסקים, אך אם האספקה היא לכתובת קרובה לאחד הסניפים שלנו, קרוב לוודאי שתסופק לפני, תלוי ביכולות הלוגיסטיות שלנו באותו יום. אפשר לברר איתנו טלפונית, בווצאפ או בהודעה פרטית בפייסבוק. לאילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים נוספים.

אם אני מזמין עכשיו אני יכול לקבל היום?
ישנה אפשרות של משלוח מהיר ביישובים הבאים:
אזור, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, ראשון לציון, בת ים.
משלוח מהיר מתייחס למשלוח באותו יום או יום למחרת (לפי מה שבחרתם בסל הקניות) להזמנות המתקבלות עד השעה 15.00 באמצע שבוע, ויסופקו מהלך שעות היום.
הזמנות מעל 599 שקלים אנחנו לא יכולים להתחייב למשלוח מהיר וזמן האספקה הינו עד 4 ימי עסקים, אם כי לרוב אנחנו מספקים מהר מאוד באזור גוש דן.

איפה הסניפים שלכם?
ניתן ללחוץ כדי להגיע לניווט במפות.
רח' השקמה 15, אזור
ביל"ו – המלך חסן השני 1, ק. עקרון
דרך חברון 101, ירושלים (מתחם בית הנציב)

באיזה ימים ושעות הסניפים פתוחים?
הסניפים פתוחים בימים א'-ד' בשעות 9:00-21:00 ובימי ה' עד 23:00. ימי ו' בשעות 8:30-14:00.

יש לכם מבצעים?
כמובן. יש לנו דף ייעודי לכל המבצעים באתר: https://www.the-importer.co.il/Web/?PageType=9&n=1&CatID=743912

אפשר לעשות חבר מועדון?
בוודאי, בהגעה לאחד הסניפים ניתן לעשות חבר מועדון בעלות חד פעמית של 20 שקלים לכל החיים. המבצעים לחברי מועדון מתפרסמים בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלנו, ומתעדכנים מעת לעת. לעיתים אנחנו מאפשרים גם ללקוחות האתר להנות מהמבצעים הללו, אך יהיו מבצעים שרלוונטיים רק לחברי מועדון ברכישה בחנות.

איך אני בוחר אפשרות משלוח?
אחרי הוספת מוצרים לעגלת הקניות, ניתן לבחור שיטת משלוח לפי האפשרויות המופיעות בסל הקניות. פרטים נוספים על דרכי משלוח ניתן לקרוא בקישור הזה: https://www.the-importer.co.il/web/?PageType=0&ItemID=305337
אם ההזמנה עולה על 599 שקלים לא תהיה אפשרות בחירת משלוח בסל הקניות. ניתן לרשום לנו הערות בהזמנה. לדוגמה, אם אתם מעוניינים להגיע לאסוף, או שאתם רוצים לקבל את המשלוח עד תאריך מסוים או שעה.

כמה עולה משלוח?
בהמשך לשאלה הקודמת, ניתן לראות את העלויות השונות בסל הקניות או בקישור למעלה.

האם יש מינימום להזמנה?
לא.

אפשר משלוח חינם?
הזמנות מעל 599 שקלים יש משלוח חינם, למעט כמה הסתייגות:
  1. לא כולל ארגזי בירות. על ארגז בירה יחול חיוב נוסף של 19.90 ש"ח ללא קשר לשאר המוצרים בהזמנה וגם אם היא מעל 599 ש"ח. לשיקול דעת החברה.
  2. למשלוחים מעבר לקו הירוק, אילת ואזורים מרוחקים ייתכנו חיובים נוספים.
  3. הזמנה גדולה שהמשלוח עולה על 20 ק"ג.
  4. לא ניתן להתחייב למשלוח מהיר. זמן האספקה הינו עד 4 ימי עסקים, אלא אם באפשרותינו לספק לפני.
אפשר לעשות הזמנה באתר ולהגיע לאסוף מהסניף?
כמובן, בחרו בסל הקניות בשיטת המשלוח "איסוף עצמי". אפשר גם פשוט להגיע ללא הזמנה באתר, לשיקול דעתכם בלבד. בחנות תמיד יש נציגים שישמחו לעזור לכם בבחירת המוצרים, וגם לקחת לאוטו. במידה ובחרתם לבצע הזמנה באתר ולהגיע לאסוף מהחנות, יש להצטייד בכרטיס האשראי המשלם ותעודה מזהה של בעל הכרטיס. ללא תעודות אלה לא נוכל לספק את הסחורה.

אני מנסה לבצע הזמנה אך אני לא מצליח, אפשר לעזור?
כן. התקשרו אלינו לטלפון 1700-550-360 ונשמח לעזור לכם בביצוע ההזמנה.

האם אתם אורזים יפה כמתנה?
כרגע אין לנו אפשרות לארוז כמתנה. ניתן לרשום לנו בהערות להזמנה שמדובר במתנה ואנחנו נבקש מהמחסנאים לארוז בצורה יותר מושקעת.

האם אפשר לצרף כרטיס ברכה?
ניתן לרשום בהערות להזמנה כמה מילים ואנחנו נשמח להדפיס בקובץ וורד ולצרף למשלוח.

אפשר לקבל הצעת מחיר לאירוע?
כמובן, אך יש צורך להגיע אלינו לאחד הסניפים.

המוצרים כשרים?
חלק מהמוצרים כשרים וחלק לא. ברוב המקרים כתוב בדף המוצר אם יש כשרות או לא. ניתן לבדוק איתנו טלפונית.

בברכה
צוות האתר
 
 



 
בחברת היבואן עושים את מרבית המאמצים שלקוחותינו יהיו מרוצים מחוויית הקנייה והשירות, ולכן ברצונינו לתת לכם את כל המידע הרלוונטי שכדאי לדעת כשמבצעים הזמנה באתר שלנו. 
לנוחיותכם מבחר שאלות שנשאלות לעיתים קרובות, ותשובות שאנו מקווים שיענו לכם באופן ברור ככל שניתן.
אם תהינא שאלות נוספות אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה.

אתם עושים משלוחים?
כן. אנחנו עושים משלוחים לכל הארץ.

תוך כמה זמן מגיע המשלוח?
תלוי לאן המשלוח ומתי בוצעה ההזמנה. חברת השליחויות מתחייבת לספק תוך ארבעה ימי עסקים, אך אם האספקה היא לכתובת קרובה לאחד הסניפים שלנו, קרוב לוודאי שתסופק לפני, תלוי ביכולות הלוגיסטיות שלנו באותו יום. אפשר לברר איתנו טלפונית, בווצאפ או בהודעה פרטית בפייסבוק. לאילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים נוספים.

אם אני מזמין עכשיו אני יכול לקבל היום?
ישנה אפשרות של משלוח מהיר ביישובים הבאים:
אזור, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, ראשון לציון, בת ים.
משלוח מהיר מתייחס למשלוח באותו יום או יום למחרת (לפי מה שבחרתם בסל הקניות) להזמנות המתקבלות עד השעה 15.00 באמצע שבוע, ויסופקו מהלך שעות היום.
הזמנות מעל 599 שקלים אנחנו לא יכולים להתחייב למשלוח מהיר וזמן האספקה הינו עד 4 ימי עסקים, אם כי לרוב אנחנו מספקים מהר מאוד באזור גוש דן.

איפה הסניפים שלכם?
ניתן ללחוץ כדי להגיע לניווט במפות.
רח' השקמה 15, אזור
ביל"ו – המלך חסן השני 1, ק. עקרון
דרך חברון 101, ירושלים (מתחם בית הנציב)

באיזה ימים ושעות הסניפים פתוחים?
הסניפים פתוחים בימים א'-ד' בשעות 9:00-21:00 ובימי ה' עד 23:00. ימי ו' בשעות 8:30-14:00.

יש לכם מבצעים?
כמובן. יש לנו דף ייעודי לכל המבצעים באתר: https://www.the-importer.co.il/Web/?PageType=9&n=1&CatID=743912

אפשר לעשות חבר מועדון?
בוודאי, בהגעה לאחד הסניפים ניתן לעשות חבר מועדון בעלות חד פעמית של 20 שקלים לכל החיים. המבצעים לחברי מועדון מתפרסמים בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלנו, ומתעדכנים מעת לעת. לעיתים אנחנו מאפשרים גם ללקוחות האתר להנות מהמבצעים הללו, אך יהיו מבצעים שרלוונטיים רק לחברי מועדון ברכישה בחנות.

איך אני בוחר אפשרות משלוח?
אחרי הוספת מוצרים לעגלת הקניות, ניתן לבחור שיטת משלוח לפי האפשרויות המופיעות בסל הקניות. פרטים נוספים על דרכי משלוח ניתן לקרוא בקישור הזה: https://www.the-importer.co.il/web/?PageType=0&ItemID=305337
אם ההזמנה עולה על 599 שקלים לא תהיה אפשרות בחירת משלוח בסל הקניות. ניתן לרשום לנו הערות בהזמנה. לדוגמה, אם אתם מעוניינים להגיע לאסוף, או שאתם רוצים לקבל את המשלוח עד תאריך מסוים או שעה.

כמה עולה משלוח?
בהמשך לשאלה הקודמת, ניתן לראות את העלויות השונות בסל הקניות או בקישור למעלה.

האם יש מינימום להזמנה?
לא.

אפשר משלוח חינם?
הזמנות מעל 599 שקלים יש משלוח חינם, למעט כמה הסתייגות:
  1. לא כולל ארגזי בירות. על ארגז בירה יחול חיוב נוסף של 19.90 ש"ח ללא קשר לשאר המוצרים בהזמנה וגם אם היא מעל 599 ש"ח. לשיקול דעת החברה.
  2. למשלוחים מעבר לקו הירוק, אילת ואזורים מרוחקים ייתכנו חיובים נוספים.
  3. הזמנה גדולה שהמשלוח עולה על 20 ק"ג.
  4. לא ניתן להתחייב למשלוח מהיר. זמן האספקה הינו עד 4 ימי עסקים, אלא אם באפשרותינו לספק לפני.
אפשר לעשות הזמנה באתר ולהגיע לאסוף מהסניף?
כמובן, בחרו בסל הקניות בשיטת המשלוח "איסוף עצמי". אפשר גם פשוט להגיע ללא הזמנה באתר, לשיקול דעתכם בלבד. בחנות תמיד יש נציגים שישמחו לעזור לכם בבחירת המוצרים, וגם לקחת לאוטו. במידה ובחרתם לבצע הזמנה באתר ולהגיע לאסוף מהחנות, יש להצטייד בכרטיס האשראי המשלם ותעודה מזהה של בעל הכרטיס. ללא תעודות אלה לא נוכל לספק את הסחורה.

אני מנסה לבצע הזמנה אך אני לא מצליח, אפשר לעזור?
כן. התקשרו אלינו לטלפון 1700-550-360 ונשמח לעזור לכם בביצוע ההזמנה.

האם אתם אורזים יפה כמתנה?
כרגע אין לנו אפשרות לארוז כמתנה. ניתן לרשום לנו בהערות להזמנה שמדובר במתנה ואנחנו נבקש מהמחסנאים לארוז בצורה יותר מושקעת.

האם אפשר לצרף כרטיס ברכה?
ניתן לרשום בהערות להזמנה כמה מילים ואנחנו נשמח להדפיס בקובץ וורד ולצרף למשלוח.

אפשר לקבל הצעת מחיר לאירוע?
כמובן, אך יש צורך להגיע אלינו לאחד הסניפים.

המוצרים כשרים?
חלק מהמוצרים כשרים וחלק לא. ברוב המקרים כתוב בדף המוצר אם יש כשרות או לא. ניתן לבדוק איתנו טלפונית.

בברכה
צוות האתר
 
 



 
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp