החזרות וביטולים החזרות וביטולים | היבואן
יש לך 0 מוצרים בסל הקניות
ראשי  |  אודות  |  איך מגיעים אלינו  |  זכיינות   |   יצירת קשר  |   דרושים התחבר | משתמש חדש  |  אורח/ת
מרכז שירות והזמנות
1-700-550360
0  מוצרים
בעגלת קניות

החזרות וביטולים

ראשי >החזרות וביטולים
על הרוכש לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שנשלחה לו בעת הרכישה
החזרות / ביטולים
במידה והתחרטת, הכל בסדר!
ניתן להחליף, להחזיר או לבטל הזמנת מוצרים עד 14 יום מרגע קבלת המשלוח כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית.
ברכישות לאירועים וברכישת חבילות לאירועים ניתן להחזיר את המוצרים עד חודש ממועד הרכישה.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-550-360 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה. במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה,

יש להגיע עם המוצרים וחשבונית מס קבלה למרכז הלוגיסטי שלנו שנמצא ברח' השקמה 15, אזור
 
 
 

לאחר ביטול / החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך, בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים וכן הלאה).
*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות*
לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.


*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות,אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון: 1700-550-36- או בכתובת האימייל:  support@the-importer.com.
**לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגייה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.
***הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
 
 
על הרוכש לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו, ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שנשלחה לו בעת הרכישה
החזרות / ביטולים
במידה והתחרטת, הכל בסדר!
ניתן להחליף, להחזיר או לבטל הזמנת מוצרים עד 14 יום מרגע קבלת המשלוח כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית.
ברכישות לאירועים וברכישת חבילות לאירועים ניתן להחזיר את המוצרים עד חודש ממועד הרכישה.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-550-360 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה. במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה,

יש להגיע עם המוצרים וחשבונית מס קבלה למרכז הלוגיסטי שלנו שנמצא ברח' השקמה 15, אזור
 
 
 

לאחר ביטול / החזרת ההזמנה, תקבלו זיכוי כספי מלא בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך, בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים וכן הלאה).
*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות*
לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.


*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות,אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון: 1700-550-36- או בכתובת האימייל:  support@the-importer.com.
**לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגייה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.
***הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
 
 
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp